Izrada božićnih ukrasa u popodnevnom programu

Posljednjih tjedana smo s djecom u popodnevnom programu izrađivali malo po malo božićne dekoracije. Koristeći različite tehnike, isprobavali smo puno novih stvari. Ali glavna stvar: Pritom smo se jako zabavljali. Izrađene dekoracije, na koje smo jako ponosni, ukrašavaju sada stepenice naše škole. 😊

Hvala svim malim, vrijednim pomoćnicima!

EUROCAMPUS koalicija

Bringing a trace of Australia to our schoolBringing a trace of Australia to our school. Using a play on words, our school has entered a competition with the Australian Embassy in Zagreb, to create an Australian Christmas Corner. We collaborated with the French School to create our very own Eurocampus entry. Students from classes 2 to 10 eagerly participated, undertaking various creative activities; from the creation of decorations for our Jacaranda tree to creating a truly Australian-inspired Santa Claus scene. Throughout the process, our students learnt what one could expect to see and experience during an Australian Christmas.

We would like to thank all the students who participated for their dedication and creativity.

Ukrašavanje medenjaka

Ovaj su tjedan učenici 1. razreda imali priliku ukrašavati medenjake.

Velika hvala gospođi Smirnov koja nam je omogućila i predložila ovu radionicu te mamama koje su nam pomogle pri ukrašavanju. Učenici su bili oduševljeni, a medenjaci prava mala remek djela.

Nastava njemačkog u prirodoslovnom muzeju

Da se nastava njemačkog može održati i izvan učionice, i to u jednom prirodoslovnom muzeju!, ovog su tjedna mogli iskusiti učenici i učenice 5. razreda. U srijedu su naime 4. i 5. razred zajedno posjetili Hrvatski prirodoslovni muzej u Zagrebu. Četvrtaši i petaši su tijekom poučnog vodstva kroz muzej saznali da su svi eksponati u muzeju prave, preparirane životinje i postali bogati za puno dodatnih informacija. Tako su primjerice saznali da je kolibrićevo jaje sićušno kao lješnjak, da su preko sedam metara dugi morski psi i kitovi plivali u Jadranu, te da je preparirana kuna nekada doista živjela na tavanu muzeja. Dok je četvrti razred nakon vodstva mogao samostalno istraživati zoološki odjel, petaši su, svatko prema vlastitom interesu, odabrali po jednu životinju, koju su u sljedećem koraku morali pismeno opisati. Takav zadatak je zahtijevao ne samo aktivaciju svih čula, već i vježbanje svih onih jezično-stilskih sredstava, koje peti razred trenutno obrađuje u sklopu nastavne jedinice „Opis životinja”. Tako su kuna, puma, klokan, ara i ostala ekipa postali dio dječjih opisa i crteža, i to od glave do repa, od kljuna do šapa.

DISZ Christmas prom 19th december

Dear parents,

We are very pleased to send you the poster and the link for the trailer presenting the fantastic Prom for students from 6kl to 12kl, 6eme to Term!

Link for the trailer: https://youtu.be/WLizXYUHbTs

All informations are mentionned. 

However if you need more details: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

woodstock

Ove stranice koriste kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića.