Naš školski izlet povodom 30-te godišnjice pada Berlinskog zida započeo je dugom vožnjom autobusom u Leipzig. Unatoč umoru još smo prijepodne istražili stari dio grada. Sreli smo mnogo bosonogih ljudi što nas je malo začudilo. Ali nam je g. Dallmann objasnio da su stanovnici Leipziga vrlo liberalni.

Sljedeći dan grad smo upoznali dugom, ali zanimljivom šetnjom koju je predvodio g. Dallmann. Pored kulturnog programa na našoj to-do listi bile su i sportske aktivnosti kao rafting, a poslije i kupanje. Ali i zabave je bilo jer smo posjetili Belantis park u kojem smo se zabavljali preplavljeni adrenalinom spuštajući se na niz visokih tobogana. Kao kontrast smo večernje sate proveli u ugodnim razgovorima, igrama i šetnjama. Za prehranu smo se u pravilu organizirali u grupe. Ujutro smo zajedno doručkovali, a navečer smo sami kuhali. Vrhunac je bio roštilj koji su priredili naši grill-majstori g. Sušić i g. Dallmann. Prije polaska natrag u četvrtak ujutro, posjetili smo Spomenik bitke naroda.

Nakon toga smo išli u Dresden. Tamo smo naravno obišli čuvenu crkvu Frauenkirche. Nasuprot tome, neobična točka programa bila je grafiti-street-art tura prilikom koje smo upoznali umjetnička djela Dresdena na drugi način. Popodne smo mogli provesti kako smo htjeli, neki su ga iskoristili za obilazak pivovare, a drugi za šoping.

Noć prije povratka u Zagreb je bila kratka. Bio je to super i nezaboravan školski izlet.

Ove stranice koriste kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića.